Borsa de treball
Ús preferent de la borsa de treball del Col·legi per donar sortida a les demandes professionals que el centre requereixi, amb un treball de selecció previ i optatiu i, si s’escau, amb una acreditació professional.
Els centres educatius, amb una llarga i reeixida trajectòria al nostre país, han contribuït, i molt, a promoure l’excel·lència educativa des de la governança de la comunitat educativa i, molt especialment, des del foment de l’exercici professional docent responsable i innovador. No és casual, doncs, que de sempre el Col·legi i els centres educatius hagin mantingut una estreta relació, compartint i intercanviant experiència i coneixement de manera dinàmica en el temps, amb un objectiu comú: els millors docents per a la millor educació.
Ara el Col·legi ha volgut fer un pas endavant en aquesta llarga i fructífera relació amb els centres educatius, amb la voluntat d’enfortir-hi els vincles i de consolidar el protagonisme compartit en la promoció activa de l’excel·lència en l’ensenyament. Per això ofereix la possibilitat que els centres educatius s’adhereixin a la nostra institució amb la finalitat de promoure activament i col·lectiva, l’excel·lència de l’ensenyament i l’aprenentatge des de la perspectiva de la cooperació institucional mútua.
Aquesta adhesió es concreta en la creació de la marca Centre adherit al Col·legi, una nova marca que identificarà els centres de referència vinculats al Col·legi, que es formalitzarà mitjançant la signatura d’uns acords i els proporcionarà un ventall d'avantatges.
Ús preferent de la borsa de treball del Col·legi per donar sortida a les demandes professionals que el centre requereixi, amb un treball de selecció previ i optatiu i, si s’escau, amb una acreditació professional.
Disseny a mida de plans de formació ajustats a les necessitats del centre amb l’assistència de professionals qualificats.
Els docents dels centres adherits es poden incorporar als equips de formadors del Col·legi, amb l’objectiu de renovar l’oferta de cursos des del coneixement immediat de la realitat de les aules.
El Col·legi té la possibilitat d’avalar la qualitat dels centres davant la demanda creixent de centres de referència per part d’altres organitzacions nacionals i internacionals.
Accés preferent per participar en les activitats internacionals que ofereix el Col·legi, com ara els intercanvis de professorat i alumnat i la participació en fòrums educatius internacionals.
Col·laboració en les publicacions del Col·legi sempre que els textos responguin a la qualitat exigida pel seu consell de redacció.
Ús preferent dels espais del Col·legi per a diferents tipus de trobades, des de reunions de treball fins a celebracions, conferències, intercanvis de pràctiques entre centres o d’altres.
Ús de la marca Centre adherit en els instruments de comunicació i publicitat i en les presentacions públiques del centre educatiu.
Durant un any, els docents dels centres adherits poden gaudir de col·legiació gratuïta.
ACORD 2/2015 de 27 d’octubre, de la Junta de Govern, d’aprovació dels criteris i procediments sobre la incorporació de centres adherits al Col·legi.
Euroaula. Centre Estudis Turístics
European International School of Barcelona
Fundació Collserola (Frederic Mistral, l’Avenç i Ramon Fuster)
Fundació Institució Cultural del CIC (Virtèlia Escola de Música, Escola Thau Barcelona, Escola Thau Sant Cugat, CIC Escola de Batxillerats, CIC Escola de Cicles Formatius i CIC Escola d’Idiomes)