Mireia Valdés Llonch
El curs s'inicia cada dia 1 de mes (1 de març, 1 d'abril, 1 de maig), i té una durada d'un mes.
Connexió lliure. Forma't al teu ritme!
30
30
En línia
Aquest curs forma part del Pla de Formació del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya.
66,00 €
80,00 €
66,00 €
Aquest curs ofereix al docent un primer contacte amb la programació neurolingüística (PNL) per ser aplicada en centres educatius. S’estableix la relació entre la comunicació/relació amb la comunitat educativa i l’èxit educatiu. S’ensenya el poder de la PNL com a eina de modificació d’entorns educatius.
Mòdul 1: Recorregut històric i contextualització
Recorregut històric de la PNL
Què és la PNL i quines són les seves bases
Les emocions, les experiències i les creences
Mòdul 2: La importància de la comunicació assertiva dins el centre educatiu.
2.1. Què és la comunicació assertiva: objectius i claus d’èxit
2.2. Entorns sistèmics: com funcionen i com ens poden beneficiar
2.3. Estratègies de la comunicació assertiva
Mòdul 3: El PNL en el món educatiu.
Ús en l’entorn d’equips docents
Ús en l’entorn de famílies
Ús en l’entorn d’alumnes: la motivació del “tu pots”!
Anàlisi de casos: experiències reals en centres educatius
Participar activament en un fòrum on es plantejaran diferents models de comunicació i reflexionar sobre el seu impacte en l’entorn educatiu.
A partir de l’exposició d’un cas justificar quines estratègies es poden posar en pràctica a l’aula per fomentar la motivació i cohesió de l’alumnat i de l’equip docent.
Partint d’un cas fictici, elaborar un Pla d’Actuació per a planificar estratègies per motivar un equip docent. El mateix amb un grup-classe.
Elaborar un pla estratègic d’avaluació de la tasca del docent amb relació a situacions reals de cohesió en centres educatius.
Descripció del torn | Dies | Hores diàries | Professor/a | Aula | Streaming | Mode |
---|---|---|---|---|---|---|
01-març, 31-març | 30 | Mireia Valdés Llonch | Sí | En línia |